neděle 27. listopadu 2016

Jsou všichni doopravdy tak dokonalý?

Tato otázka mě napadla, když jsem si chtěla udělat selfie dnes jsem se dozvěděla, že při selfie umřelo 70 lidí, takže to asi omezim ráno ve fitku. Nejdřív jsem si stoupla jak vorvaň a pak z boku, povolila sem jednu kejtu, druhou zpevnila a ejhle, prdelína byla na světě.

Naštěstí nejsem žádná profi cvičenka a tak sem se nemusela štelovat půl hodiny. :D 
Chtěla bych být krásná, dokonalá? Jasný, že jo, která holka by nechtěla. 
Jen mě prostě sere, že hodně holek si myslí, že ty holky, které dávají tak dokonalé fotky na instagram, doopravdy takhle vypadají... Že nemají celulitidu, špeky na pupíku apod. Doopravdy je to někdy o tom, jak si člověk stoupne, taky dokážu pořádně zatáhnout břicho na fotce jsem zapomněla
Už několik let se sama se sebou smiřuji, jak vypadám, že prostě dokonalá nejsem. Nechci se extrémně omezovat, chci prostě žít a život si užívat, dělat to co mě baví.
Bylo by celkem fajn, kdyby se udělal jeden den, kdy lidi prostě nebudou používat žádný filtr, štělování těla :D To bychom se pokoukali.
Nyní jsem ve fázi, že ze sebou chci samozřejmě něco dělat jako celý život , být spokojená a stále se za sebe nestydět. Ale co si budeme povídat, vše je pořád jedno a to samé dokola.

Krásnou první adventní neděli :)

Žádné komentáře:

Okomentovat